Klachten
Onze beroepskrachten en vrijwilligers doen hun uiterste best jou zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Heb je een klacht, blijf er dan niet mee rondlopen. Vraag om een gesprek met de medewerker of vrijwilliger. Door erover te praten, komen we wellicht al tot een oplossing. Als je er samen niet uitkomt, mag je ook een klacht indienen bij de leidinggevende.
Klachtenregeling
WijZijn heeft een klachtenregeling. Deze zorgt ervoor dat een serieuze klacht de juiste aandacht krijgt en dat er naar oplossingen wordt gezocht. Alle geledingen binnen de organisatie zetten zich hiervoor in.
Lees onze klachtenregeling. In de bijlage bij de klachtenregeling zie je uit welke leden de klachtencommissie bestaat.
Hoe dient u een klacht in?
Een klacht dien je schriftelijk in door het contactformulier onderaan deze pagina in te vullen. Daarop geef je aan dat je een klacht wilt indienen.
Klachtenprocedure
Na ontvangst nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Er volgt een bemiddelingsgesprek tussen jou en de betreffende (regio)manager en/of de raad van bestuur. Mocht dit gesprek jouw klacht niet wegnemen, dan kun je je wenden tot de klachtencommissie.